Alvin and the Chipmunks

Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Alvin and the Chipmunks

Post by redwindz on Sun Jul 12, 2009 8:45 am

Alvin and the Chipmunks 110

Alvin and the Chipmunks ( his two little brother)

O_O alvin look stunning with his cap oh xD
redwindz
redwindz

Posts : 582
Join date : 2009-06-26
Age : 28
Location : Klang, Malaysia

http://cyber-twilight.blogspot.com

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by camelia on Sat Jul 18, 2009 6:42 pm

alvin's really cute.. haha. so he's the eldest in his family?
camelia
camelia

Posts : 324
Join date : 2009-07-10
Age : 28
Location : Cheras

http://camelia-cck.blogspot.com

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by princecheah on Sat Jul 18, 2009 7:52 pm

alvin,simon,tidor?
princecheah
princecheah

Posts : 529
Join date : 2009-06-22
Age : 26

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by camelia on Sat Jul 18, 2009 9:46 pm

princecheah wrote:alvin,simon,tidor?

hahaha! but isn't tidor a girl??? if not mistaken? lol Razz
camelia
camelia

Posts : 324
Join date : 2009-07-10
Age : 28
Location : Cheras

http://camelia-cck.blogspot.com

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by onealvin on Sun Aug 09, 2009 3:08 am

两弟弟都可爱
onealvin
onealvin

Posts : 572
Join date : 2009-07-23
Age : 37
Location : China

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by synying on Fri Sep 04, 2009 11:08 pm

hahax....alvin is the most cute de....hahax...
synying
synying

Posts : 114
Join date : 2009-08-09
Age : 25
Location : ipoh

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by yvonnejenn90 on Fri Sep 04, 2009 11:19 pm

aiyoo ~~ lolx ... 3 8 la u all ~lolx ...
yvonnejenn90
yvonnejenn90

Posts : 1309
Join date : 2009-07-14
Age : 29
Location : seremban

http://yvonnejenn90.blogspot.com/

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by luppyzai on Fri Sep 04, 2009 11:30 pm

sure took it from alvin's friendster..lol..

luppyzai

Posts : 350
Join date : 2009-08-25
Age : 28
Location : KL

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by yvonnejenn90 on Fri Sep 04, 2009 11:57 pm

haha ^^ maybe ~ lolx ... everyone go grab here grab there lol~~
yvonnejenn90
yvonnejenn90

Posts : 1309
Join date : 2009-07-14
Age : 29
Location : seremban

http://yvonnejenn90.blogspot.com/

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by mel on Sat Sep 05, 2009 8:33 am

wa ~ very cute & handsome Smile

mel

Posts : 77
Join date : 2009-07-06

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by Alvinl来中国吧 on Sat Sep 05, 2009 11:07 am

hha还是Alvin最帅啊
Alvinl来中国吧
Alvinl来中国吧

Posts : 210
Join date : 2009-07-28
Age : 32
Location : china

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by onealvin on Sat Sep 05, 2009 2:07 pm

不过都很俊俏
onealvin
onealvin

Posts : 572
Join date : 2009-07-23
Age : 37
Location : China

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by yvonnejenn90 on Sat Sep 05, 2009 2:15 pm

his youngest brother very cute le ~ sure very 3 8 one ~~ lolx ... haha ^^
yvonnejenn90
yvonnejenn90

Posts : 1309
Join date : 2009-07-14
Age : 29
Location : seremban

http://yvonnejenn90.blogspot.com/

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by synying on Sun Sep 06, 2009 12:19 am

yvonnejenn90 wrote:his youngest brother very cute le ~ sure very 3 8 one ~~ lolx ... haha ^^

lolxx...u oni de one 3 8 lar...say alvin bro 3 8 wor...lolxxx....
synying
synying

Posts : 114
Join date : 2009-08-09
Age : 25
Location : ipoh

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by yvonnejenn90 on Sun Sep 06, 2009 12:51 am

3 8 together la !!!!!!!! today i went cinema, i saw ALVIN THE CHIPMUNKS 2 coming soon ~~ lolx ... haha ^^ lets go watch together ~!!!!wahahhaahha !!!!!!!!
yvonnejenn90
yvonnejenn90

Posts : 1309
Join date : 2009-07-14
Age : 29
Location : seremban

http://yvonnejenn90.blogspot.com/

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by luppyzai on Sun Sep 06, 2009 7:04 pm

yvonnejenn90 wrote:3 8 together la !!!!!!!! today i went cinema, i saw ALVIN THE CHIPMUNKS 2 coming soon ~~ lolx ... haha ^^ lets go watch together ~!!!!wahahhaahha !!!!!!!!
i like the first movie..hope the sequel will be as nice or better than the first movie..^^

luppyzai

Posts : 350
Join date : 2009-08-25
Age : 28
Location : KL

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by yvonnejenn90 on Sun Sep 06, 2009 8:48 pm

luppyzai wrote:
yvonnejenn90 wrote:3 8 together la !!!!!!!! today i went cinema, i saw ALVIN THE CHIPMUNKS 2 coming soon ~~ lolx ... haha ^^ lets go watch together ~!!!!wahahhaahha !!!!!!!!
i like the first movie..hope the sequel will be as nice or better than the first movie..^^

yup... the first one was nice... i watched the clip (Alvin and the chipmunks 2) also damn funny la ~~ lolx ... got another 3 female squirral sommore !!! lolx ... go watch together ... call alvin as well ~~lolx ... hehe ^^ Razz
yvonnejenn90
yvonnejenn90

Posts : 1309
Join date : 2009-07-14
Age : 29
Location : seremban

http://yvonnejenn90.blogspot.com/

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by luppyzai on Tue Sep 08, 2009 9:18 pm

yvonnejenn90 wrote:yup... the first one was nice... i watched the clip (Alvin and the chipmunks 2) also damn funny la ~~ lolx ... got another 3 female squirral sommore !!! lolx ... go watch together ... call alvin as well ~~lolx ... hehe ^^ Razz
haha..add in 3 female chipmunks..something new..lol..when will it be screened?..you plan the outing ba.. Very Happy

luppyzai

Posts : 350
Join date : 2009-08-25
Age : 28
Location : KL

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by yvonnejenn90 on Tue Sep 08, 2009 9:29 pm

luppyzai wrote:
yvonnejenn90 wrote:yup... the first one was nice... i watched the clip (Alvin and the chipmunks 2) also damn funny la ~~ lolx ... got another 3 female squirral sommore !!! lolx ... go watch together ... call alvin as well ~~lolx ... hehe ^^ Razz
haha..add in 3 female chipmunks..something new..lol..when will it be screened?..you plan the outing ba.. Very Happy

im not sure ~~ cause they just state "coming soon" ~~ i will try to get the date lo ~~ no one want to go also ~~ lolx ...
yvonnejenn90
yvonnejenn90

Posts : 1309
Join date : 2009-07-14
Age : 29
Location : seremban

http://yvonnejenn90.blogspot.com/

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by luppyzai on Tue Sep 08, 2009 9:40 pm

yvonnejenn90 wrote:im not sure ~~ cause they just state "coming soon" ~~ i will try to get the date lo ~~ no one want to go also ~~ lolx ...
oo..kk..haven't even plan..then nobody want to go d..lol..

luppyzai

Posts : 350
Join date : 2009-08-25
Age : 28
Location : KL

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by yvonnejenn90 on Tue Sep 08, 2009 10:50 pm

yea lo~~ i high myself again ~~ haha ^^
yvonnejenn90
yvonnejenn90

Posts : 1309
Join date : 2009-07-14
Age : 29
Location : seremban

http://yvonnejenn90.blogspot.com/

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by synying on Sun Sep 13, 2009 9:51 pm

haha..ben lai de la...hahax...syok sendiri...
synying
synying

Posts : 114
Join date : 2009-08-09
Age : 25
Location : ipoh

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by yvonnejenn90 on Mon Sep 14, 2009 2:13 am

yup ~~ i always syok myslef badly ~~ lolx ... wahahahhhahaah ~!!!!!!!!!!!!!
yvonnejenn90
yvonnejenn90

Posts : 1309
Join date : 2009-07-14
Age : 29
Location : seremban

http://yvonnejenn90.blogspot.com/

Back to top Go down

Alvin and the Chipmunks Empty Re: Alvin and the Chipmunks

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum